Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2007 17:18 - Изневерки тук и там
Автор: pinkberry Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1866 Коментари: 15 Гласове:
0



Човешката наглост никога не спира да ме изненадва. Пределно е ясно че в повечето връзки идва момент единия или другия да кривне от пътечката и да забърше нещо чуждо. До тук добре, ако наистина е за единия секс и доказването кой колко голям мъж е, всичко ок. Пак е малко гадничко, обаче може да се преживее. Има обаче едни такива случаи дето те карат да се чувстваш тъпо. Не защото си направил нещо лошо, а защото някой ти предлага или говори за изневяра все едно е ходене до магазина. Случай 1 – много стар мой приятел ми обясни как ми се кефи от н-брой години и дъра бъра, много ме харесва. Много мило, нали, ама нещо не потръгна. Виждаме се след 2 месеца, младежа вече си има приятелка, живеят заедно и т.н. Момичето тръгва да си върши някаква работа, а нашия човек първата му реплика е “Имам ли още шансове с теб”... Случай 2 – един младеж се опитва да ме сваля, нищо лошо нали. До момента в който ми разказва как по време на 5 годишна връзка последната 1 година е ходил паралелно с друго момиче, което дори не е знаело че той има гадже. Гадост и лъжи висш пилотаж. Не знам кви са тия хора дето могат така да симулират, и по-добре май да не разбирам. Жените симулирали оргазъм, а мъжете цели връзки, нали така беше лафа. Хах добре че съм прекалено голям егоист и шанса да симулирам оргазъм е нулев, а и толкова много ми личи като нещо не ми харесва че с връзка също няма как да стане. Случай 3 – някои хора ги харесваш веднага. От първата секунда има химия и пасване на характери. В чисто приятелски аспект при това. Та с един познат се получи точно така. После имаше малко заигравка, но толкова невинна че няма накъде. Преди няколко дни ми се сервира в тотално обикновен icq разговор – кога ще правим секс със теб, аз съм свободен до 20и, че приятелката ми е извън София. Човек да честити баба марта, и да му правят такива оферти, баси. Та такива работи. Виждам съвсем нагледно как на хората не им дреме много, много. Но пък мамка му, ако имаш нужда от нещо повече от това което този човек ти дава, защо изобщо си с него? Ей това не мога да го разбера, колкото и да се опитвам. Както много пъти вече се убеждавам, нито аз нито близките ми сме представителна извадка за масата. И неща, които за мен са необясними, други хора дори не се и опитват да си ги обясняват. Хм.



Гласувай:
0



1. orhideq33 - .....
04.03.2007 17:40
хах,
свиквай, с една дума...
цитирай
2. pinkberry - @ orhideq33
04.03.2007 17:45
ами все не искам да свиквам с неща които не ми харесват, но май точно това не зависи от мен...
цитирай
3. orhideq33 - Pinkberry
04.03.2007 17:59
преди време и аз не можех... но като ти свият няколко такива номера, разбираш, че на мъжете им е в природата; а вече бих казала, че и с жените е същото. Всичко май си опира до човека, защото има и изключения.
цитирай
4. pinkberry - дам
04.03.2007 18:04
то това е целия проблем - да намериш правилния човек, с който няма дори да си помисляте за друг :)късмет и успех в намирането :)
цитирай
5. noir - ~ N ~
04.03.2007 18:14
Хм. Айде пак същата история. Аз да те питам - ти кога ще дойдеш на някоя блог среща. Ходим да бием мъже, по принцип.
цитирай
6. pinkberry - хахахах
04.03.2007 18:25
верно ли?ебаси якото:)щях да дойда да ги побием заедно, но наскоро станах пацифист и вече не бия хората,само им говоря:)
цитирай
7. noir - ~ N ~
04.03.2007 18:29
То това е по-лошо. Думите оставят по-дълбоки белези от действията.
За изневерите - има хора, които изпитват нужда от това. Отдавна четох някъде, че дори тази потребност се предава генетично. Аз сигурно съм щастливец, че досега не ми се е налагало да кривя или на мен да кривят.
цитирай
8. pinkberry - @noir
04.03.2007 18:41
нали:) знам че има такива хора, и принципно нямам проблем с тях. Просто съм потресена от лекотата с която поставят нещата. А и за човек, като мен, който кристално ясно показва мислите и чувствата си е, доста странно да лъжеш човека до теб. Това е. И май точно затова и на мен не са ми се случвали криввания досега.
цитирай
9. comfy - Колко жалко...
04.03.2007 22:05
Не мога да се запиша във вашия клуб - на noir & pinkberry!

Шегувам се... :)) Все си мисля, че много от нещата, които смятаме за откровени принципи, всъщност са ситуативно обусловени...

Както и да е...

Поздрави и за двама ви!!
Хареса ми написаното от pinkberry, а после и диалога помежду ви! ;)
цитирай
10. noir - ~ N ~
04.03.2007 22:15
PUNKBERRY ги разбира тия неща :P Поздрави и на теб, друже :)
цитирай
11. pinkberry - @ comfy & noir
05.03.2007 10:33
:),punkberry при някои обстоятелства става и punchberry:)))))

поздрави:))))
цитирай
12. zhiv - zhiv
05.03.2007 19:57
такива с многото оферти, ги отбягвай по възможност, скъпа, от тях нищо читаво не чакай.
цитирай
13. pinkberry - @zhiv
06.03.2007 11:33
нали, аз затва се възмущавам, че не са достатъчно читави тези хора и да са искрени с човека до тях:))))
цитирай
14. vanguard - Ако става въпрос за възмущение,
06.03.2007 13:34
има много други неща които са далеч по-грозни и ужасни от закачките, които са ти отправяли въпросните субекти.
А и ако не си стигала до края, как можеш да бъдеш сигурна, че те не са те провокирали само???
Въпроса е прекалено елементарен...не харесваш подобно държание => не общуваш с такива хора.
Аз не харесвам хора които режат главите на другите => не си чаткам в ICQто с талибани.

цитирай
15. pinkberry - @ vanguard
06.03.2007 23:13
дам, протестирам си аз срещу нещата киото не ме кефят, как трябва или не трябва да се справям с тях е отделен въпрос.Според мен всичко е навързано, и отношението към едно може да бъде показателно за отношението към друго.
А ти как си сигурен че не си чатиш с талибани, по липсата на аватар с чалма и брада? :)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pinkberry
Категория: Лични дневници
Прочетен: 57999
Постинги: 24
Коментари: 130
Гласове: 470
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930